04.02.2015 13:15

Jak nám může poMOCi číselné KOLO tyrolska ?

Tím, že nám může obJASnit některé PROC, s nimiž se můžeme setkat v našem životě a ukázat některá JAK, která nám zpříjemní náš život :)

Miluji čísla! a ty? už od základní školy jsem byla v matematice mezi nejlepšími a když ostatní tápali nad výsledkem, paní učitelka vyvolala mě a já jsem skoro vždy znala správnou odpověd :) Určitě je to i tím, že jsem cítila naší učitelku jako příjemnou simpatickou usměvavou paní, která milovala svůj obor a v nás dokázala probudit určitým způsobem zájem!

Zájem ve mě vzbudil i tento tyrolský číselný výKLAD data narození, který svým způsobem přispívá k tvoření harmonického a zdravého SOUznění mezi lidmi na celém světě :) Může se klidně stát, že čtením těchto slov, tě upoutá cokoliv natolik, že přijmeš odpověd na otázku, kterou sis kladl nebo kladla už dříve?

Ten obrázek, co vidíš je můj osobní :) mám ve svém "kole" zastoupení všech světových stran i čtyř barev, chybí mi jen střed se žlutou barvou a ten si dokážu sladit tím, že jsem v přítomnosti lidí , kteří mají v číslech narození 0 nebo 5 a to mají mé děti! :D Taky jsem objevila jeden důležitý AHA moment, kdy jsem si uvědomila, že PODvědomě jsem si pořizovala žluté předměty jako např. smeták se žlutým držákem, sametové žluté povlečení na peřiny, ubrusy, oblečení, líbí se mi slunečnice, chutná mi žluté jídlo a koření, kurkuma, miluji Slunce, miluji přírodu, zahrádku, bylinky , i naší planetu ZEMI a mnoho dalších... může nám také poMOCi nosit v kapse žlutý papírek s napsanými čísly 0 a 5

a jestli tě to zajímá, poslouchej dále ...Tím, že mám zastoupené všechny strany S,J,V a Z "všechny cesty jsou pro mě průchodné a mohu realizovat mé sny" Nejdříve si všechno pěkně vyzkouším, promyslím a potom vySTARtuji, napadají mě často úplně geniální myšlenky a jsem upřímné povahy "je nám dáno snít s otevřenýma očima" působíme v tichu a "vyplujeme na povrch, když máme opravdu co sdělit"

Taky jsem se už setkala i s lidmi, kteří měli zastoupeny aspon jedno číslo všech stran i se středem! každý jse svým způsobem unikátní a když ví v čem může díky svým číslům narození vyniknout je to jako "procházka přírodním sadem" :)

Pamatuji si např. rodinu, ve které manžel počítal veškeré výhody zatímco jeho manželka jen při pomyšlení, že by měla odnést jednou za rok k účetní doklady, tak si našla "deset výmluv". Pak zjistili, že zatímco on má ve svém narození 9 a tím je vše co se týká počítání a peněz pro něj zábava. jí 9 chybí, takže peníze a účty ji nic neříkají, je to přirozené a tak, když jsi to udědomili, už si  k té účetní chodí sám a ona je spokojená jak všechno ohledně peněz on umí zařídit! :D

 

—————

Zpět


Kontakt

Karla Dostálová