08.01.2015 10:47

Jak uzdravit "rakovinu" prsu s pomocí ozdravení zubů?

Rakovina prsu a devitalizovaného zuby                         
Luciano Gianazza 08.10.2011  puvodní článek na https://www.lucianogianazza.it/tumore-al-seno-e-denti-devitalizzati

Stále více  žen je zachráněno, jejich vnitřní krása a ženskost je  respektována a lékařská věda používá stále více těchto znalostí a může zabránit mnoha zranění v budoucnosti. L.G.
Mike Godfrey: "Teď ti ukážu, co termografie".

Tato žena má 53 let  a kojila všechny své tři děti.Různé barvy ukazují různé teploty, od černé, kterou lze považovat za studenou, modrá, žlutá, červená zde představuje nejvyšší teplotu. Tento obrázek ukazuje normální stav, kdy prsa jsou zdravé.

Zde termografie prsu svědčí o karcinomu pravého prsu.
Předchozí standardní mamografie a ultrazvukové vyšetření byla negativní.
Ale já jsem šel za radiologem s touto fotografii a řekl jsem mu: "Řekni mi, že tato žena nemá nádor a já toto zařízení, za které jsem zaplatil 40.000 dolarů, hodím do koše!" Pochopili, že jsem to myslel vážně a že jsem si byl jistý a tak jí udělali   MRI magnetickou rezonanci a našli rakovinu!
Jsem zde dnes, abych vás seznámil s mými zkušenostmi  a věcmi, které jsem odhalil za posledních 5 let.

Termografie mi dovolí upozornit na velmi specifický aspekt negativních účinků na organismus některých zubních technik.
Toto je radiografie 53 leté dámy. Měla rakovinu prsu. Měla šest devitalizovaných zubů, z nichž čtyři umístěny na meridiánech akupunkturních bodů prsu.
Měla také amalgámy, korunky a kovové můstky. A to už nemluvím o kovových směsích.

Toto je radiografie zubů další pacientky. Také ona má rakovinu prsu. I zde jsou čtyři devitalizovaného zuby, třináct amalgamů, tři korunky. Je to velký problém, který ovšem má řešení. Termografie ukazuje typické známky poškození. Toxiny, které způsobují onemocnění, pocházejí přímo z úst. A na čem  jsem pracoval Vysvětlil jsem pacientkám, že se zbaví problému, jestliže si nechají znovu ošetřít zuby biologickou zubní metodou.

Vážné nemoci a biologická stomatologie se setkali. Je to zcela nový svět. Jsme průkopníky.

Následující je příběh jedné z mých zaměstnankyn. Celému ženskému  personálu byla provedena termografické vyšetření, výsledky byly všechny normální. Dva roky poté, co jsem navrhl udělat další vyšetření, bylo nepříjemné překvapení. Zdálo se, že pravý prs této sestry mého studia je ohrožen.  A ve skutečnosti to tak bylo..  karcinom(CDIS). Teplota bradavky, jako ve všech patologických případech, se zvedla, dokonce o1,3 stupňů.

Byli jsme plně motivovaní a studovali jsme plán pro očištění zubů a ústní dutiny tzn. odstrannění devitalizovaných zubů, kterými procházejí meridiány prsů. Odstranili jsme amalgámy a pro podpoření ozdravení integrovala vitamin C, selen, a homeopatické látky Heel Mulimen a Dim. Výsledek: Výrazné zlepšení o tři měsíce později.

O šest měsíců později: další rozhodující zlepšení. Teplota klesla na 0,3 tzn. normalní. Video: [yframe url=’https://www.youtube.com/watch?v=z7L4BrUG2tg?rel=0′]

 

https://www.badatel.net/ako-spolahlivo-odhalit-rakovinu-prsnika-bez-skodliveho-rontgenu/

Vyšetrenia prsníkov súčasne termálnou kamerou aj MEIK mamografom na Slovensku vykonáva klinika Vitare v Košiciach.

MUDr. Michal Bruňo

VITARE Košice  
Centrum prevencie a liečby
Moyzesova 50
040 01 Košice

Tel: +421 907 911 911
Email: info@vitare.sk
Webová stránka: www.vitare.sk
https://www.badatel.net/preco-svajciari-zrusili-preventivne-prehliadky-na-mamografe/
 

 

—————

Zpět



Kontakt

Karla Dostálová